Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval binnen twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@theeboetiekjolien.nl
Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!
Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!
Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede
Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl
KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90
[Webdesign by EvoWeb]
Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede
KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90
Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl
[Webdesign by EvoWeb]